Black Moustache

Tuesday 10 March 2015

FIVE MONTHS


Mcm cepat waktu berjalan
Now 5 moths with him

Kalau dulu aq pernah rasa takut sbb berjauahan 
but now
rasa itu suda bertukar menjadi yakin
kerna aku yakin
cinta yg kuat antara aku dan dia 
akan mengalir terus menerus

He is a great boyfriend I've ever had.
Dia dapat buat aku
rasa mencintai seseorang dgn tulus
meskipun dia jauh :")

Semakin nyaman jalanin bersama dia
Hari-hari ku semua dengan dia
Berkongsi cerita dan bercanda dengan dia
Suasana terasa tenang
dan tak ingin  cepat usai

Jarak ini mngajarkan aku
bersabar menanti pertemuan
saling percaya dan
paling penting saling pengertian

Tetap bertahan dengan hubungan ini
kerana aku yakin waktu pasti akan mempertemukan kami

Semoga hubungan kita
dijauhkan dari yang namanya
KESEDIHAN

Love u with all my heart syg :*



No comments:

Post a Comment

Thks Singgah Baca ^_^